Tatuerad gosse och stugsista

I fredags fick då äntligen Jonas tatuera sina armar med texten SPIRITUS SANCTI (den helige ande) Det blev väldigt fint, och ont gjorde det!
Lördag var jag jour hela dagen och jobbade fram till 17. Sen bar det iväg på stugsista hos Greger och Louise på lilla Åland i gamla Brattsbacka. Lika roligt som vanligt, kall kväll där både dunjackor och täckbyxor åkte på. Karin hade som vanligt med sig varm punch i termos och det är gött ska jag säga. Badankan i badtunnan var lika knall som ifjol, den kantarade hela tiden! Idag har det varit en lugn söndag, tvättat och haft det lite skönt. Jag är ledig för helg i morgon och det njuter jag av, får se vad jag ska göra av den lediga dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback