Nej nu är det alldeles för KALLT

Det är inge roligt alls att vakna på morgonen när det är -18 grader! Man fryser ända in i märgen. Ser inte fram mot dom som vanligt sköna hundpromenaderna. Jag tror att Hugo tycker samma som jag!
Jag minns när man var liten och dum nog att slicka på typ broräcken och fastnade med tungan, herregud vilket elände innan man var loss. Varför gjorde man det??
Idag blir en lugn dag. Jonas är i Vännäs på LAN. Steve är i gång med revyn. Dom kör två föreställningar idag. Jag har inga speciella planer för dagen annat än att Sofia ska få hjälpa mig med lite färg i håret. Jag har en dum, grå, naturlig, slinga i min lugg som är rätt irriterande. Det ser ut som om det helt enkelt fattas lite hår där, och så vill man ju inte se ut!

Vad ni än gör, HÅLL IN TUNGAN :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback