Det var ett tag sen...

Ja min dator har lagt ner och jag är inte riktigt så hemma på dessa bärbara datorer som den yngre generationen har. Men nu har jag norpat åt mig en och den verkar ju fungera.
Ja det har varit pingst, morsdag, gallstensanfall och annat smått och gott. Orkar icke sammanfatta!!
Har en tuff vecka på jobbet då kollega Gunnar har semester, men allt löser sig bara man tar en sak i taget.
Långpromenerat med Hugo efter en god middag bestående av grekiska köttfärsbiffar med fetaost och svarta oliver.
Med tanke på kvällens promenadfynd får det bli murkelsås till nån köttbit i morgon, tror jag!



Min duktiga dotterfotograf fick inte med hela huvudet, men hon tyckte det blev bättre så!!
Vet inte riktigt vad hon menar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback