Kultur och folkhälsomässa

Vilken dag. Strålande sol och inte ett moln. Lite aktiviteter i Bjurholm idag. Handlarna har haft långöppet och strålande reapriser. Jag köpte ett par röda converse, ok lite fusk då, för 159 kronor, bra tycker jag.
Har stått vid folkhälsorådets bord på mässan en timme idag. Jag och Harriet Hedlund, vår landstingspolitiker hade mycket att dryfta. Ella Nilsson skulle föreläsa kl 16.30 men jag orkade inte va kvar till dess, det var ju så strålande väder. Träffade facebookvänner ute på hundpromenaden.
När jag kom hem hade Steve städat coh putsat alla fönster!!! Jag önskar att alla visste hur många fönster vi har. Thank you darling!!!
Dagens outfit, somrig och fin:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback