Kalas igen

Ja men nu måste det väl äntligen få bli lite kul igen!!! I morgon kväll ska vi vräka i oss kräftor här hemma. 89 kr för två kilo kinesiska jumbokräftor på Maxi, värt allt! Får se vad Sofia väljer att äta då hon faktiskt är livrädd för kräftorna.
På lördag är vi och drygt 200 till bjudna på storkalas hos Stellan Olofsson då hans åkeri firar 10 år. Med egen picnickorg, dricka och lämpliga sittmöbler ska vi alla trivas och trängas ute i Näsmark. Han har anlitat Riff Raff Ruff som ska spela för oss the whole night long..........
Hoppas på en trevlig kväll, vilket det säkert blir. Jag försöker tänka ut vilka de andra bjudna är men det känns som om jag inte får ihop de alla!
Jag tvättar lakan och kläder idag också. Har otur med torkvädret då det regnar av och till. Tur att jag har en stor källare där det ryms en hel del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback