Joodå, jag lever!

Jag hinner aldrig blogga nuförtiden. Fester och kalas avlöser varann hela tiden. Sommarfest hos Janne och Karin, födelsedagskalas hos Bodil. Nu går vi emot helgen då det är sommardagar i Bjurholm. Marknad och en massa roliga artister. Mats Ronander ser jag fram emot. Jag vet inte om vi hinner engagera oss så mycket i att Kikki Och Roosarna ska va på hembygdsgården med allsång på lördagkväll. Naturligtvis måste vi dit och träffa dom en sväng!  På lördag ska jag återigen vara konfrencier för modevisningen. Denna gång på en utescen vid pizzerian.
Just nu har jag en obehaglig, konstig smärta i ryggen som jag totalt går bet på vad det kan vara. Det krampar och har sig!
Det kan kanske bero på att jag tycker så synd om mina kollegor som semestrar i detta tråkiga väder. I morse när jag gick till jobbet sken faktiskt solen, men innan jag var framme var det mulet igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback