Londonresenärerna tillbaka!

Långfredag i Umeå. Jag och Sofia åkte in tidigt på morgonen så att jag skulle få en klipptid på Clip. Kort page, lite uppklippt, känns tuffare. Vi går på stan hela dan. Lunchbuffé på Eurasia. Jag vet inte hur många friterade kycklingbollar Sofia åt, hon älskar dom!
Steve kommer ner vid tvåtiden och handlar två par jeans. Lämnar Fia som ska på Halloweenfest med sina klasskamrater. Hon ska klä ut sig till Catwomen i kväll, tufft!
Jag och Steve åker ut på flygplatsen och hämtar Fredrik, Jonas och Viktor. Dom har haft alldeles underbara dagar i London. Hunnit med det mesta dom ville göra. Madam Tussauds, Jack the Ripper, Baker street och Sherlock Holmes muséet, kronjuvelerna och massor med annat. Dom har haft fint väder hela tiden. Det enda djävliga var att kameran kraschade så det finns inte en bild. Det är ju bara det värsta man kan vara med om. Tur att dom fotade lite med telefonerna också.
Väl hemkomna packades det upp presenter till familjen. Jag fick denna mysiga skylt. Steve fick en Holmessnugga och en fin tobak. Reseminnen var temat hela kvällen.



Kommentarer
Postat av: Nina

Jag var catwomen igår ;) Hon kunde ju fått låna mina grejjer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback