Eftermiddag i kustbandet

Steve och jag åker i väg för att titta på en båt. Åker ner till kusten och tittar på småbåtshamnar. Rundvik, Nordmaling, Järnäsklubb, Norrbyn och gamla kära Tuppholmen i Hörnefors. Man måste ju rekognosera och se om det finns nånstans att förtöja en båt innan man köper en. Det var så fint ute vid Järnäsklubb, har aldrig varit där förut. Men det blåste väldigt kallt. Underbart med havsdoft :)
Svängde förbi Donken för en god söndagsmiddag innan vi åkte till "Mitt i tuvan" och tittade på båten.
Den var nog ok med tanke på priset men det är nog en hel del jobb innan den blir som vi vill ha den.











Kommentarer
Postat av: anita brännström

Hej

Å vad det suger i nostalgitarmen. En fin trevlig modell på båten. Blir den er? Lyllis ni. Båt!! Jag är så avundsjuk..jag är så avundsjuk..

Anita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback