Storsjöyran i Östersund

Ja en yra kan innehålla mycket! Det kan börja med en fisketur ute på storsjön innan solen gått ner. Harr och Abborre fastnade på krokarna. Janne och Steve tog flickorna med sig ut i ekan på sjön och hade en trevlig kväll med fiske och brasa.







På lördageftermiddag åkte vi alla in och gick på stråket. Strålande sol, varmt och skönt. Att sitta ute vid vattnet med nåt läskande var härligt.
Middagen utgjordes av diverse maträtter. Thaimat, Jämtländsk Tjälknul och vissa valde Donken. Gissa vilka!
Gamla bekanta underhöll på olika restauranger nere vid vattnet, Patriks combo och Ständut black med Morgan.



Träffade Micke O och hans Katarina, Roger Paulsson och många fler.
Det kan också tänka sig att Thomee rammar in i en fritidsbåt av mindre modell.



Ok , det var säkert fritidsbåtens fel, jag kan ge mig sjutton på det!
Lördagkväll tillbringade Maria och jag framför tv:n och en bra film. Jag hade ett väldans sjå att hålla mig vaken tills det var dags att åka in till stan och hämta Sofia och Isa vid 03 på natten, men allt går. Dom hade haft jätte kul med bl.a. Lady Gaga.
Hemfärd på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback