Fredag på jobbet...

I dessa tider när media håller på att skrämma livet av alla när det gäller svininfluensan så måste man försöka lätta upp stämningen lite. Fick en rolig bild av kamrat Maria i går som jag genast skrev ut och satte upp utanför min och Gunnars expedition. Här får folk chans till ett skratt innan skräcken sätter in igen. Att ca 2000 svenskar dör i den vanliga influensan varje år, det tar man i alla fall inte upp i media dagligen...



Kanske det ser lite rörigt ut vid min arbetsstation men jag trivs bra med det..



Sitter i telefonrådgivningen och ringer efter återuppringningssystemet då jag plötsligt får syn på ett väldigt bekant telefonnummer!
Är det mormor eller morfar som ringer? 10052. Det är med spänning jag ringer upp.

Naturligtvis inte! Det visar sig att det är nya kyrkoherden i Bjurholm som fått detta nummer!
Lite kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback