Jämtland tur och retur

Fredag morgon åker Steve, jag, Sofia och Hugo ner till Ytterhogdal.
Hälsar på Birgit på Svedjegården, hon har också semester:)

 

Birgit har en bra dag och orkar sitta uppe och äta tårta med oss.
Tre generationer Rystedt.Vi fortsätter mot Ytterån och Nymans.
Stora kräftkalaset på Åparken på lördag där NBIT och De Luxe ska spela på lördag.
Jag och Steve blir klonade och får även vara med på höstbloten i gamla Brattsbacka:)



Jag är chaufför och vilken chaufför sen!
På vägen hem kör jag i diket, på grund av dålig väg och totalt mörker.
Det hela gick bra förutom för Janne och Maria som fick sig årets sista ofrivilliga
bad i ett surdike.......
Efter många om och men fick vi upp bilen och hamnade på en skrattfest på altanen
innan det var dags att krypa isäng:)



Denna personbil passar inte för terrängkörning:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback