Barcelona

Höstsemester!
16/9 flyger vi via Frankfurt till Barcelona.
En underbar vecka i strålande väder. OK hotell Adagio Gastronomic.
Sevärdheterna avlöser varandra.
God mat och dryck. Vad vore Spanien utan sangria och tapas?
Varma kvällar på den lilla balkongen rakt över den lilla gatan i gamla stan.
Här kommer ett litet, litet axplock av bilderna !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...och jag fick med mig min Picasso hela vägen hem!
Jättehärlig vecka i Barcelona, en stad jag rekommenderar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback