Frankrikeresenären tillbaka

Helgen har varit bra då jag har fått hem Steve från frankrike. Han har ätit och druckit gott så man dregglar när man lyssnar. Söndag var jag jour och beredskap hela dagen. Lugna gatan, 2 planerade. Idag är det så grått och trist att man kan lika gärna fördriva tiden med att jobba. Det är så trevligt när Gunnar har kommit tillbaka. I eftermiddag ska jag och Sofia åka till veterinären med Hogo Boss och vaccinera honom. Den lilla stackaren blev dålig i magen i går. Vi tränade på kommandot HIT och belönade med leverpastej på tub. Jätteduktig. Men har man bara ätit torrfoder så var det lite för mycket för en valpmage. Steve åker ikväll igen. Fredrik och Jonas ska skjutsa honom till Storuman. På Torsdag ska jag vara ledig för helg och hjälpa Jonas att flytta till lägenhet på Haga i Umeå. Senare i månan flyttar Fredrik och det känns som om det kommer att bli lite tomt i vårt stora hus. Bara jag, Sofia och Hugo.

image75.............farligt farligt, men gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback