Vilket väder...

Det är lite trist att sitta instängd på en vårdcentral i denna högsommarvärme. Skönt för ungarna i alla fall som fortfarande har sommarlov. Pratade med fransmannen igår kväll. Allt väl förutom att min digitalkamera har blivit stulen. Men det har jag ordnat med mitt försäkringsbolag idag och det var smidigt värre. Efter middan ikväll ska jag ta en promenad antingen för mig själv med mina stavar, alternativ två gå en promenad med valpen. Krånglet är bara att han inte orkar gå så långt så det slutar väl med att det får bli två promenader, ännu bättre:) Ungarna håller på att bygga en hundkoja valpen. Stackarna har inget bättre material än laminatgolvsplattor, men så tjuriga som dom är så blir det säkert bra. Hoppas vovven vill flytta in när den är klar.

image74........... maybe a room with a view???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback