Paniksatan!!

Jag är sjuk igen! Feber, muskel och huvudvärk och en hosta som inte går av för hackor. Paniken över allt som ska göras innan jul lägger sig som en taggtråd runt hela mig. Men allt brukar ju ordna sig till slut. Steve kom hem inatt så han får väl ta hand om ruljansen i helgen så att jag får vila lite. Pojkarna kommer från stan ikväll. Då jag faktiskt är feberfri idag har jag varit ute på långpromenad med Hugo. Träffade Eva Sandström och fick en Profficekalender av henne. Tack! Julbordet med kamrater på golfrestaurangen i morgon orkar jag inte med. Det är så synd men vad gör man. Ska bara ligga nerbäddad och krya på mig. Jag är ledig nu ända fram till torsdag i mellandagarna. Det är skönt.

image165

Kommentarer
Postat av: anna

det är lungt, bara det finns köttbullar på julbordet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback