Premiärdag

Yessss! Då var min bloggsida klar att kludda på! Naturligtvis har jag inte åstadkommit den själv. Det är tur att man har ungdomar i huset som klarar av såna här saker. Fredrik som har hjälpt mig tycker nog att jag är hopplöst korkad ibland. Men som sagt, nu är jag på banan.
Jag njuter lite av att vara ledig idag, men tänker jag efter så borde jag inte alls göra det då jag vet att det innebär helgarbete. Det är så djävla kallt ute att inte ens en katt!! vill gå ut. Underbarast i världen är att ha en öppenspis. Eldar så det ryker. Ser fram emot en god fredagsmiddag med familjen och dotterns pojkvän, sedan 1 år och 2 månader... idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jabba kompis!
Då kan vi titta in hos varann var vi än befinner oss, jobb, möten, yoga, magdans...alltid står denna vår nya dörr öppen!
Kram

2007-02-23 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback