22 juli-22 grader varmt

Steves födelsedag. Ett år kvar till jämt! Får naturligtvis det han önskar + några trisslotter(ingen vinst) Sen drar han med nya bilen mot Laxå, det är en födelsedag det!! Jag har börja-jobba-igen-ångest. Sista lediga dagen. Fy farao så djävligt det känns! Jag vill bara vara ledig och ha det skönt. Man vet ju vad man ska tillbaka till. Jag har önskat ibland att man jobbat på restaurang. Där har dom fullständiga rättigheter. På vårdcentralen tycker jag att vi bara har fullständiga skyldigheter. Vara allt och alla till lags, alltjämt! Har promenerat idag så fötterna blöder! Upptäcker att jag har just nött upp mina svarta Foppaskor. Det är bara en millimeter mellan mina fotsulor och asfalten. Då måste jag alltså nöta vidare på mina gula! Slagit en hink på rangen med mina pojkar. Känns skönt att svingen sitter.

image66           image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback