Stora äpplet

Jag har varit på en tripp till New York. Jag och GAK:en. En thriller att köra en liten Renault i storstaden. I en bilkö upptäcker jag att Richard Gere sitter och flirtar med mig! Javisst, den riktiga Gere! Vi hamnar på samma parkering och jag blir så lyllig när han tom vet vad jag heter. Han tar mig med upp till sviten, Pretty Women sviten!!! Jag vet att han har varit där med Julia men orka bli sotis just nu. Vilket läge!! Tyvärr är han inte roligare än i filmen. Han plockar fram en gammal UNO kortlek och tycker att vi ska spela!! Men OK, hellre spelar jag kort med Richard än drömmer om hörnstenar!
TGIF

image6

Kommentarer
Postat av: Hugomerethe

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback