I mammas fotspår

Historien upprepar sig! Fredrik har fått besked att han kommit in på Strömbäcks folkhögskola för att läsa upp sina gymnasiebetyg. Oj vilka minnen som bubblar upp i mitt huvud. Allt från Ylinen till förlovningsringar. Tord, Conny, Per Söderström, Helene. Hoppas att han får en lika trivsam tid därute som jag hade, det unnar jag honom verkligen. Idag är en oskriven dag än så länge. Kollega Gunnar är borta på tjänsteärende i två dagar och då brukar det kunna bli lite ruschigt. Fortfarande pipig i bröstet och känner mig väl väldigt less på det. Att det ska behöva ta sån tid att få kontroll på alla leukogener i systemet.

image33

Kommentarer
Postat av: Teojennifer

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback