INTE TGIF

Då var det alltså INTE helg igen! Tänk vad tiden går fort mellan jourhelgerna. Det rasslar bara till. Jag hatar att vara jour. Tycker att jag har rätt att vara ledig efter en hel arbetsvecka. Blir inte ledig förrän i morgonkväll halv 10. Var på smittskyddskonferans i Umeå igår. Bakterier och virus ältades hela dan. Flunsor och klamydia, MRSA och ESBL, sistnämda låter mer som bredbandsbolag tycker jag. Hoppas att jag slipper möta dessa små äckel under helgen. Ser fram emot att vara ledig måndag i stället. Kan va rätt bra att vara ledig en vardag. Både Fredrik o Jonas stannar kvar i stan. Sofia och Ante är hemma här.

image101.............................så här kan dom se ut!!

Kommentarer
Postat av: Glenndina

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback