Klirr i kassan

Sista arbetsdagen innan en riktigt lång julledighet. Fick veta min nya lön och det satt som en smäck. Det lönade sig nog att strejka i våras. Aldrig tidigare varit med om en så stor ökning:) Efter att vi stängt hälsocentralerna åkte vi till Skeppviks herrgård för att avnjuta årets julbord. Vilken fantastiskt fin miljö och ett gott hemlagat julbord. En av personalen hade dock lite väl bråttom att plocka undan tallrikarna vi åt på. Jäklar, min smörgås gjorde en luftfärd vid ett av bytena. Han kanske jobbade på ackord. Jag ska ta en tripp till detta vackra ställe nån fin sommardag!
Träffade aldrig mina ungdomar i går kväll. Fredrik och Jonas jobbade och Sofia var nog bara ute och firade Santa Lucia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback