Julrapport

Julafton! Upp ganska tidigt på morgonen för att ugnssteka revbensspjällen och griljera skinkan. Alltid lite som ska plockas undan i sista stund. Roger och Anneli och barnen kom på en väldigt trevlig visit med dragspelet. Syster och hela familjen kom precis lagom till Kalle Anka och en god romglögg. Julbord och den gamle Balbergstomtensom fortfarande har så besvärligt i ryggen. Jag undrar om han skulle våga sig till en sjukgymnast?
Trevlig kväll med paketöppning, knäck och godis och vin, öl, wiskey. Kvällspromenad med Bossen. Jag fick äntligen min lilla gula ukulele! Här poserar Sofia med den.


Juldagen bjöd på ett strålande promenadväder för trötta, slappa julfirare. Promenerade nästan fram till golfbanan. Titti, Anna och P-Ö var väldigt flitiga med kamerorna. Många fina bilder blev det. Grönkålssoppa till lunch och julbordsrester till middag. Lugn kväll med senaste Bond filmen.

Annandan blev också en promenaddag med kameror. Anna fotade Fredik och Fia vid hembygdsgården.



Karin hämtar hem familjen Å. Jag och Steve åker ner till Umeå med Steves chef Lars och ett glatt gäng. Middag på Två våningar och karaoke nere på nattklubben. I NYKTERT tillstånd sjöng vi runaway!!

Söndag var jag jour hela dagen och det var en bra dag. Endast 5 planerade pat och inte ett telefonsamtal.
Eftermiddan befann jag mig på folkets hus och var med på revyträningen. Det blir nog bra.

Jobbat måndag tisag och är nu 5-dagarsledig igen. Ny ska vi in på ett nytt år. Året som gick bjöd både på glädje och sorg. Hoppas att detta ska bli ett fint år.

Önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin bild ;)

Allt bra med er!!? Puss o Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback