Helgresumé

Detta har varit en ganska så hektisk helg. Steve och jag åkte ner till farfar Nils i Ytterhogdal på fredag. Nu skulle det packas och planeras allt dom ska ha med sig till sitt nya boende på Svedjegården. En fin liten etta ska dom flytta till. Nils tycker inte att det är roligt och jag förstår honom så väl. Det måste vara svårt att bli gammal och inte riktigt orka längre. Körde grejer halva lördan. När vi var klara vid tretiden åkte vi hemåt igen via IKEA. Hittade inget speciellt denna gång. Hemma vid 21. Satte oss och såg melodifestivalen. Jag  blev så lyllig när min favvolåt gick direkt till Globen. Tvillingarna förståss. Det gjorde mig ingenting att Carola fick sitta där med lång näsa!
Idag har det varit långpromenad till Mariebäck i ett strålande solsken. På eftermiddan tog vi Hugo ner till reningsverket så han fick rasa av sig ordentligt. Fredrik hade kameran med sig och tog massor med fina kort.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback