Sjutums och huggormar

Efter en isande promenad bland ovannämda och en busig jycke känns det skönt att komma in i stugvärmen. Det är lite knepigt att promenera med Hugo när det blåser. Skräp och grenar är ju jättekul att jaga. Leker vi inte nu matte??
Isgatan lockade med frakturer men jag stod emot erbjudandet. Skönt att lägga sig i soffan och dricka sprit, förlåt SPRITE. Min nya favvodryck. Sprite zero! Nyttigt och gott. Under reklamsnuttarna på tv förhör jag Sofia på Strindberg, Selma och dom andra 1800 talarna. Ska ta en varm dusch innan jag kryper ner i min gosiga säng. Har köpt en hjärtformad ask med gelehjärtan inför morgondagen. (jag undrar hur många som har gjort det?) Den fingras frenetiskt på, men vi får faktiskt tjå oss tills i morgon.

image208    image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback