Umeå

Idag har jag varit på Närsjukvårdsdag på Folkets hus i Umeå. Bortåt 80-90 tappra arbetstagare infann sig mer eller mindre entusiastiska. Idag skulle vi verkligen jobba fram nya förslag på hur vi ska förbättra vården i många avseenden. Personer som försöker vända ut och in på sig själva för att komma på den suveräna ideén och sen kunna göra Nisse Forsbergsneglingen för att kolla att alla hade uppmärksammat. Jag kan väl säga att det inte fanns något att snegla åt!!
Åpplet serverade en god laxsoppa till lunch.
Mikael, Kerstin och jag försökte summera dagen på resan hem. Jag var bara less och trött så jag misstänker att jag inte tillförde så mycket i den diskusionen.
Just nu ser jag ett program som handlar om personer i 300-500kg klassen. Ja ja ett halvt ton människa, det kan inte vara lätt!!!


image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback