Lång dags färd mot helg!

Detta har varit en lång vecka. Utan läkare får vi ta på oss väldigt stort ansvar och väldigt mycket jobb. Tack och lov verkar Bjurholmarna ha tillfrisknat från den värsta virusperiod på länge. Steve har måst varit ner till Ytterhogdal och hjälpt Nils och Birgit med bl.a. bankärenden. Det är mycket som måste ordnas. Nu längtar jag bara tills denna dag är slut. Steve och jag ska äta god lax med gorgonzolasås till middag. Ungarna får väl nåt som dom tycker är gott. Har varit på apoteket nu och hämtat ut en ny laddning astmamedicin. Har varit utan Singulair hela veckan och har alltså inte varit stabil i min astma. Det är ju bara förbannat att medicin ska va så fruktansvärt dyrt!! Tycker väldigt synd om dotra som åker skidtävling idag. Inte det bästa väder för den typen aktivitet.
I morgon ska jag vara konfracier på FS modemässa på Folkets Hus kl 12. En ny erfarenhet att lägga till min meritlista.
Ser fram emot en skön helg!!

image222           image223kemiska formeln på mina astmatabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback