Lite skit får man tåla???? LR????

Helvetet fortsätter!! Nu är det stopp i avloppet i duschen utanför bastun!!! Tack gode gud så sitter inte proppen hos oss utan det är ett kommunärende. Annars ser man bara hur pengarna får vingar och jetmotorer igen. Vad som inte är kommunens sak är att torka bort all dynga. Man skulle få ta betalt! Nåja, huvudsaken att allt löser sig. Jag tänker så här, tack gode gud att Steve är hemma när detta händer. Jag vet inte hur jag skulle ha burit mig åt annars.
Hemma på lunch. Ut ur dyngdoften till en strålande vårdag. Solen är så varm och skön, riktigt varm!!! Hugo har vårkänslor och luktar på varenda liten kisspöl.
Ser fram emot kvällens källarstädning. Får försöka fixa nåt antiemetikum inför uppgiften.

image217

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204630705_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-04 @ 13:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback