Bröllopsdag syttende maj!

Idag är det 22 år sedan jag och Steve blev man och hustru i Bjurholms kyrka. Så underbart att vi fortfarande är lika kära, förälskade som den dan. Många år har gått och allt mognar. Har dessvärre inte sett till min man så mycket, än, idag. Han städar och fixar i musikrummet. Jag och Fredrik har varit ute på årets första golfrunda. Fy fan så djävla roligt. Både jag och sonen spelade hur bra som helst. Mitt längsta utslag var dryga 200 meter. Gjorde en Eagle på hål 18.  I kväll ska vi mumsa i oss kräftor till middag. Har freste på med 2 kilo. Synd bara att Steve blir förflyttad till en annan värld när han äter dessa delikata djur.Han äter å äter å äter så han till och med glömmer bort att dricka. Han njuter verkligen. Och det är väl tillåtet tycker jag!


image275

Kommentarer
Postat av: Nina

Duktig du är :D
Jag vill också spela NUUU NU NU :)

Postat av: Nina

Grattis på Bröllopsdagen också :)
Kram!

2008-05-17 @ 18:14:06
URL: http://lungii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback