Här ska skapas Feng Shui

Herregud så djävla mycket rat man samlar på sig. Nu ska mycket bort! Steve och jag ska sätta upp en ny bokhylla idag och då har jag verkligen chansen att slänga. Gamla Bernard Nordh böcker och annat från min gamla morfars bibliotek, vad sjutton gör dom hos mig? Varför spara på allt? Det känns som ett evighetsgöra denna rensning. Vem vet, kanske Gulliksson är intresserad? Hon behöver ju inte ha dom hemma hos sig, hon har ett helt bibliotek att stuva in i.
Blåsigt, grått och kallt idag, bra dag att vara inne. Ska göra en moussaka på kycklingfärs till middag idag, hoppas det ska smaka.

        

Kommentarer
Postat av: bästa katten

Kycklingfärs är ingen höjdare! Så det så! Tacka vet jag nötfärs!!

2008-10-13 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback