Dr Dahlkvist och etablissemanget

Var på en bra föreläsning av Dr Annika igårkväll. Kosttanken LCHF, låg kolhydrat-hög fett. lades fram för ett fullsatt Folkets Hus i dryga tre timmar. Jag har själv testat denna nu ett bra tag och tyckte det var kul att höra förespråkaren nummer ett. Lite kaxig är hon nog, jag tror hon använde ordet etablissemanget minst 100 gånger, lite störande. Naturligt, animaliskt fett och proteiner ska vi äta. Fett och kolesterol är INTE farligt! Bort med kolhydrater i form av potatis, pasta, ris och bröd. Naturligt och bra, väldigt gott dessutom. Jag är ett bra bevis på att det funkar mycket bra på gas och uppsvällda magar. Jag mår som en prinsessa.
Nu blir det snart helg och snövädret placerara sig mitt över Bjurholm, hoppas det blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback