Körkort

Efter en lång natts sömn klev jag och Jonas upp klockan sex för att komma iväg till Vindeln i tid. Jonas ska gå en intensivkurs och äntligen få sitt efterlängtade körkort. Dagen började med en timmes introduktion. Fortsatte med hans första körlektion 9.15. Det gick alldeles strålande. Efter den åkte vi och checkade in på Gamla hotellet i Vindeln där han nu ska sova fyra nätter. Vi fikade tillsammans på hans rum, nr 14 innan jag åkte tillbaka hem. Så grämen jag blev när jag upptäckte att jag glömt kameran hemma denna dag. Får komma ihåg att ha med den den dag han kör upp!
Lugn eftermiddag hemma. Det regnar och är inte alls trevligt att vara ute. Drack eftermiddags kaffe med syster uppe i sommarhuset.
Champignionbiffar till middag satt som en smäck i magen med god gräddsås och potatis till.



Dom rosa är väl mest lika den lilla röda Golfen Jonas kör :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback