Efter helgen

Hade en mycket trevlig helg på hotellet. Åt middag på Droskan, grillbuffé. Jag vet inte om jag är gammeldags men jag tycker att det känns konstigt att sitta och se tv när man är ute på lokal. Mellan Droskan och Harrys skjutsade jag Sofia till Ådenarna där hon skulle övernatta efter en mysig dejt. Lite kalas på Harrys innan det var dags att krypa isäng.
Härlig frukost på söndagsmorgon. Så mycket gott och en trevlig miljö typ gammalt lantkök.
Hämtade upp Sofia och fick en kopp kaffe hos lillasyster innan vi åkte hem. Passar på att läsa tidningen där och får då syn på detta par



Grattis till er båda.

Steve är ute och kör följebil dessa veckans första dagar. Upp till Gällivare. Får se när han återvänder, det kan ta tid sånt där !
I kväll ska jag bjuda kollega Kerstin på middag för vi ska vara på Folkhälsoråd kl 18.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback