Trött...

Jag minns inte när jag var så trött som jag varit idag. All energi har gått åt till att hålla mig vaken.
Tråkig lunch gjorde inte saken bättre. Risgrynsgröt, utan socker! Nog trodde jag väl att vi hade strösocker på jobbet,
men icke. Jag vill att det ska knastra lite ovanpå gröten!
Jag och Lotta tar en sväng på Kupan och jag ser ut de kläder jag ska ha när jag går på väckelsemöte i morgon. Halleluja!!!
Om man hade haft ett inbyggt räkneverk för gäspar hade det nog visat så där 3-400 i timmen hela eftermiddan.
Och när jag sitter och håller på somna så tar ruschiga kollega Kerstin och städar upp hela vårt blöjförråd!!!
Hon vet minsann hur man håller sig vaken en fredag eftermiddag:)
Nu har jag fått mat i magen och kanske lite energi.
Längtar efter att få se vad Tove ska göra för fint på Idol ikväll, jag har lite förhandstips:)



Så här välstädat har det inte varit på....ja jag minns inte när....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Snyggt!!

2009-11-20 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback