Det slutliga beviset.....

Det spökar i Karolineborg!!!
Hör här...jag har haft ett läppstift som jag älskat. Det är lite brunt och finns inte att köpa längre. Jag vet att det var nästan helt slut men jag nändes inte kasta det då det fanns liiiite kvar.
Jag har letat detta läppstift i alla väskor, jackor och överallt man kan leta, borta.
Tänkte att jag kanske slängt det ändå....
Före Jul städade jag och Steve vår klädkammare så det var helt cleent.....

Idag när jag ska hämta en kofta...ser det ut så här......




Nå, vad säger ni???

Kommentarer
Postat av: andre

haha de måste va som sofia alltid sagt :D det spökar verkligen i erat hus.

2010-02-06 @ 20:13:52
Postat av: ewa

ja helt klart ett"spöke"..de va som min tekopp om du kom ihåg!!

2010-02-07 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback