Vernisage på Uppgår´n i Djupsjö

Anita min vän, vilken fin utställning du åstadkommit!
Jag, Janne och Karin åker till Djupsjö denna regniga lördag, mångas första semesterdag.
Fullt med folk redan när vi kommer, trots att vi är där minst 5 minuter före det ska öppna.
I entren möts man av en film där Anita klär en julgran med kulor mitt i sommaren! har för mig att det var midsommarafton:)
En söt konstnär i kjol och lite klck på skorna!!! har jag sett dig i kjol förut Anita?
Lite vin, jordnötter, salta pinnar och vindruvor ger oss vår smakliga spis.
Så trevligt att träffa Sven Ederlöf där, det var länge sen!
Det som hänger på väggarna mättar vår kulturella spis, med råge:)
Kaffe med dopp, lotteri på två av Anitas tavlor, oh vad jag hoppas att jag vinner....håll tummarna för nr 72:)
Hämtar lite bidrottningar hos Sven på vägen hem, en vetenskap jag inte förstår. Kan fatta att Janne blir lite galen över mig när jag kallar dom getingar...det är ju faktiskt bin!!!
Grattis Anita till en fin utställning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback