JUL

En nästan alldeles vanlig julafton.
Roger kommer så tidigt i år att det är bara jag och Steve som får höra "Ser du stjärnan i det blå" 
Alla våra barn, Lillemor, hela familjen Ådén och familjen Ådén-Stål med lilla Julie.
Vad roligt det är att fira jul med små barn :)
Ser fram emot nästa jul när vi får fira med två småttingar!
Kalle Anka och glögg inleder enligt tradition.
Julmiddag, massor med mat, levande ljus och blommor.
Lite grämen att jag inte fick tag på en julros i år.
Ännu mer grämen då jag efter jul inser att jag inte fick fram mina vackra ljus heller, hur kunde jag glömma dom???
Vi säger varje år att vi inte ska köpa så många julklappar.
Men det var fullt och överfullt under granen i år också!
Jag tror vi skyller det på Julie :)
Tomten hade ett sjå kan jag berätta!
Lilla tösen hade ett fsligt sjå med att öppna alla klappar, fick nog lite hjälp av far och mor :)
 
Juldagen börjar underbart för mig när jag får leka med Julie och alla hennes leksaker. Hon var förkrossande söt när hon la på stora charmen i sitt lilla tält. Härlig promenad, ett underbart julfika med kakor, aniskransar och lussebullar.
Kaffe och punch till. Tack kära syster att du tar på dig bakningen varje år!
 
Annandagen bjöd på snö i massor, och då menar jag verkligen massor!
Titti, Anna jag och Hugo promenerar upp till stugan. Fotograferar och myser.
Anna och Hugo plumsar ner på gården i djupsnö och vi konstterar att Hugo har bättre kondis än Anna:)
 
Alla fina helger tar slut, även denna. Tack alla för den fina gemenskapen <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback