Midsommarhelg i Backfors

Som traditionen bjuder :)
Börjar naturligtvis ute på altanen med sillunch och snaps....jag gillade båda delarna i år...det var nytt :)
Tur med vädret, sol och moln. 19-20 grader i poolen. Lite för kallt för mig men det tyckte ingen annan.
Framför allt lilla Julie tyckte det var skönt att bada och busa i vattnet.
Första gången jag binder mig en midsommarkrans av olvon och hänger den i mitt hår:)
Första gången vi har lille Rex med oss, 6 veckor gammal. Mycket dans blev det :)
En god grillmiddag med tillbehör och dryck. Sång och musik långt in på natten!
Vi sover så gott nere i söderlägenheten, det vackra rummet!
Vi saknade Sofia och Robin i år men dom hade det säkert trevligt i Piteå :)
En lång, skön helg.
Tack alla för en fin samvaro..... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback